Τηλ. 211 182 05 06

– Οι παραγγελίες μπορούν να γίνουν στο site ηλεκτρονικά ή και τηλεφωνικά –

Τρόποι αποστολής & Επιστοφές

ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Στο emedishop.gr η αποστολή των προϊόντων γίνεται με εταιρία κούριερ και η παραλαβή των προϊόντων θα γίνει σε 1-3 εργάσιμες ημέρες.

 

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ακύρωση παραγγελίας μπορεί να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση σύμφωνα με τον νόμο 2251/1994.


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ / ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Α. Γενικά
Η Επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους από τον πελάτη και να συνοδεύεται από όλα τα αρχικά έγγραφα (απόδειξη λιανικής πώλησης, τιμολόγιο, τιμολόγιο – δελτίο αποστολής κτλ). Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν είτε επειδή υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο προϊόν αυτό καθ’ αυτό, είτε επειδή άλλαξε γνώμη, είτε επειδή υπήρχε πρόβλημα στην διαδικασία παραγγελίας / φόρτωσης / αποστολής.
Τα προϊόντα που επιστρέφονται οφείλουν να είναι σε άριστη κατάσταση, στην αρχική τους συσκευασία και μαζί με όλα τα μέρη και εξαρτήματα που τα συνοδεύουν και να μην έχουν χρησιμοποιηθεί.

Μη αποδεκτές επιστροφές:
Πέραν του διαστήματος των 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση τους, η εταιρία δεν αποδέχεται την επιστροφή των προϊόντων.
Επίσης, δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές για:
– προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα
– προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση
– προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
– προϊόντα που έχουν γίνει κατά παραγγελία του πελάτη,
-προϊόντα που για εξυπηρέτηση του πελάτη παραγγέλθηκαν από καταλόγους τρίτων προμηθευτών και δεν υπάρχουν στον επίσημο κατάλογο της εταιρίας,
-προϊόντα προσφοράς, κατηργημένα και διαλογής


ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Σε περίπτωση υπαιτιότητας του πελάτη: Ο πελάτης μπορεί με δικά του έξοδα, με μεταφορική δικής του επιλογής ή ο ίδιος να επιστρέψει το προϊόν στο κατάστημα που το αγόρασε ή να το αποστείλει στις κεντρικές αποθήκες τις εταιρίας στο Καλοχώρι εφόσον πρόκειται για προϊόντα μεγάλου όγκου. Εάν η εταιρία αναλάβει την μεταφορά της επιστροφής, θα χρεώσει στον πελάτη τα απαραίτητα έξοδα κατόπιν συνεννόησης.
Σε περίπτωση υπαιτιότητας της εταιρίας: (λάθος παραγγελιοληψία, προβληματικό προϊόν κτλ) το κόστος μεταφορικών επιστροφής επιβαρύνει την εταιρία.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Το ποσό επιστροφής θα ορίζεται κατόπιν ελέγχου της συνολικής κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας. Εάν το προϊόν ή η συσκευασία έχει υποστεί αλλοίωση που απαιτεί διαχειριστικό κόστος συντήρησης ή για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορεί να πουληθεί στην αρχική του τιμή, το ποσό επιστροφής δεν θα υπερβαίνει το 80% από το αρχικό ποσό αγοράς που κατέβαλε ο πελάτης και θα ορίζεται κατόπιν αυτοψίας.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται σύμφωνα με τον τρόπο πληρωμής κατά την αγορά, δηλαδή είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, είτε με επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, είτε με την έκδοση πιστωτικού σημειώματος.

Η EMEDI προσφέρει
προϊόντα και υπηρεσίες με υψηλές προδιαγραφές

Το emedishop.gr έχει σαν σκοπό την παροχή την παροχή ιατρικών υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας καθώς, επίσης και την παροχή συμβουλών στον τομέα της υγείας και της πρόληψης επί θεμάτων υγείας. Σταθερή πολιτική της εταιρείας EMEDI είναι να εξασφαλίζει στους καταναλωτές υψηλής ποιότητας, πιστοποιημένα προϊόντα για την υγεία και την ευεξία με χαμηλές τιμές.

top
X